زمان مطالعه: 2 دقیقه

معرفی بهترین مرکز تصویر برداری غرب تهران

مرکز تصویر برداری دیجیتال مهر ایرانیان ، بهترین مرکز تصویر برداری غرب تهران و بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی تهران ، متشکل از کادر مجرب و تجهیزات دقیق و مدرن می باشد ؛ در این مرکز ، بهترین پزشکان گرد هم آمده و با صبر و حوصله ، مشغول خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز ، هستند ؛ لازم به ذکر است ؛ به علت وجود دستگاه های مجهز و نوین در این مرکز ، احتمال بروز خطا در آنجا نزدیک به صفر می باشد. ( رادیولوژی در تهران )

بهترین مرکز تصویر برداری غرب تهران ، مرکز تصویر برداری چیست ؟

مرکز تصویربرداری ، مرکزی است که امکاناتی با تجهیزات مختلف را فراهم می آورد و در آن ، انواع مختلف تصویرهای رادیولوژیکی و الکترومغناطیسی تولید گردیده و گروهی از پرسنل حرفه ای ، این تصاویر را تفسیر می کنند.

بهترین مرکز تصویر برداری غرب تهران

خدمات تصویر برداری :

تکنولوژی های تصویربرداری نوآورانه ، بهترین نتایج ممکن را برای تشخیص و درمان در اختیار شما قرار می دهند ؛ رادیولوژیست های بسیار متخصص با مهارت های پیشرفته ، دانش و تجربه فراوان ، طیف کاملی از خدمات تصویربرداری را در اختیار شما قرار می دهند ؛ این طیف ، شامل مواردی که در ذیل ذکر شده اند ، می باشد :

  •  CT
  • MRI
  • رادیوگرافی
  • فلوروسکوپی
  • ماموگرافی
  • رادیولوژی نسبتا جدید و نوآورانه ای نیز به عنوان یک گزینه درمان غیر جراحی با حداقل میزان تهاجم ، در دسترس می باشد.
  • و از این قبیل موارد

مرکز تصویر برداری تشخیصی چیست ؟

تصویر برداری تشخیصی ، عبارتی است که برای شرح روش های مختلفی که پزشکان به وسیله آن ها ، قادر به مشاهده داخل بدن هستند ، استفاده می شود.

یک مرکز تصویر برداری تشخیصی ، دارای تجهیزات و پرسنل آموزش دیده ، برای انجام این آزمایشات می باشد ؛ یک پزشک می تواند نتایجی را از تست های تشخیصی ، به دست آورده و بر اساس آن ها ، تصمیم گیری نماید ، در این روش ، سعی بر این است که قبل از اینکه بیمار ، هر گونه علائم یا نشانه ای را تجربه کند ، تشخیص در وی صورت پذیرد.

 تصویر برداری تشخیصی ، برای نظارت بر یک موقعیت سلامتی موجود ، جستجوی یک نشانه نگران کننده یا انجام یک تشخیص انجام می پذیرد که از آن ، می توان در هدایت درمان نیز استفاده نمود ؛ به طوری که پزشکان ، می توانند درمان هایی با حداقل تاثیرات تهاجمی را به وسیله آن ، انجام دهند.

در مراکز تصویر برداری تشخیصی ، انواع دستگاه های تصویر برداری مورد استفاده قرار می گیرند ؛ بر حسب نیازهای بیمار ، می توان این دستگاه ها را به صورت جداگانه یا در ترکیب با یکدیگر ، مورد استفاده قرار داد.

مرکز تصویربرداری پزشکی چیست ؟

مرکز تصویربرداری پزشکی ، مرکزی است که رادیولوژیست های آموزش دیده  و دارای بورد تحصیلی در زمینه طب تشخیصی و پیشگیری در آن فعالیت دارند ؛ در مرکز تصویربرداری پزشکی ، انواع اسکن ها و ابزار تشخیصی برای کمک به حفاظت از سلامت شما  و شناسایی و تشخیص بیماری در ابتدایی ترین مراحل ، ارائه می گردد.