زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهترین مرکز سونوگرافی در تهران

بسیاری از شما به دنبال بهترین مرکز سونوگرافی یا بهترین مرکز سونوگرافی تهران ، هستید ؛ به همین علت در مقاله پیش رو ، یکی از بهترین مرکزهای سونوگرافی در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد ؛ با ما همراه بوده و خواندن این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی ، از اهمیت به سزایی برخوردار است ؛ چرا که سونوگرافی ، باید با دقت فراوان و توسط مجرب ترین پزشکان و دقیق ترین دستگاه ها انجام گیرد تا بدین ترتیب ، احتمال بروز خطا در ان نزدیک به صفر باشد ؛ بنابراین ، افراد باید در انتخاب مرکز سونوگرافی ، بسیار دقت نمایند.

بهترین مرکز سونوگرافی

سونوگرافی مهر ایرانیان

مرکز تصویر برداری دیجیتال مهر ایرانیان ، بهترین مرکز سونوگرافی در تهران می باشد ؛ این مرکز دارای بهترین و مجرب ترین پزشکان بوده و دقیق ترین و مدرن ترین تجهیزات را دارا می باشد.

در این مرکز انواع سونوگرافی ها ؛ از جمله سونوگرافی چهار بعدی ، سونوگرافی سه بعدی ، سونوگرافی آنومالی ، سونوگرافی واژینال ، سونوگرافی رحم ، سونوگرافی داپلر ، سونوگرافی پانکراس ، سونوگرافی سینه ، سونوگرافی چشم ، سونوگرافی دوران بارداری ، سونوگرافی تعیین جنسیت ، سونوگرافی کبد ، سونوگرافی NT و غیره انجام خواهد شد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از سونوگرافی های فوق می توانید به سایت مراجعه نمایید ؛ درباره هر یک از ان ها مقالات جداگانه ای در سایت موجود می باشد.

سونوگرافی چیست ؟

سونوگرافی ، یکی از روش های ایمن و غیرتهاجمی تصویربرداری از درون بدن می باشد و با استفاده از آن ، می توان به بررسی و تشخیص انواع بیماری ها پرداخت و درمان را آغاز کرد.

تهیه عکس و همچنین بررسی وضعیت جنین ، بررسی و تشخیص بیماری های قلبی ، تشخیص علت درد ، تورم و عفونت اندام مورد نظر و از این قبیل موارد  از کاربردهای سونوگرافی هستند.